Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Карповець, Максим - Теоретико-концептуальна модель формування розуміння у перформативній діяльності студентів
Карповець, Максим - Теоретико-концептуальна модель формування розуміння у перформативній діяльності студентів
(UA) Статья
Карповець, Максим.
Теоретико-концептуальна модель формування розуміння у перформативній діяльності студентів / Максим Карповець // Вісник Львівського університету. Серія: Психологічні науки.– 2024.– Вип. 21.– С. 121-130 : іл.
Бібліогр.: 25 назв . – На укр. яз.
-- 1. теоретичні моделі. 2. розуміння. 3. професійна ідентичність. 4. професійні ролі. 5. перформанси. 6. психологічні аспекти. 7. навчальна діяльність. 8. студенти. 9. університети.
Карповець, Максим.
Теоретико-концептуальна модель формування розуміння у перформативній діяльності студентів / Максим Карповець // Вісник Львівського університету. Серія: Психологічні науки.– 2024.– Вип. 21.– С. 121-130 : іл.
Бібліогр.: 25 назв . – На укр. яз.
-- 1. теоретичні моделі. 2. розуміння. 3. професійна ідентичність. 4. професійні ролі. 5. перформанси. 6. психологічні аспекти. 7. навчальна діяльність. 8. студенти. 9. університети.


