Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гуцаленко, Л. В. - Інтеграція облікової та аналітичної інформації у формування маркетингових стратегій аграрних підп...
Гуцаленко, Л. В. - Інтеграція облікової та аналітичної інформації у формування маркетингових стратегій аграрних підп...
(UA) Статья
Гуцаленко, Л. В.
Інтеграція облікової та аналітичної інформації у формування маркетингових стратегій аграрних підприємств / Л. В. Гуцаленко, А. О. Музиченко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 14: липень.– С. 51-55 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. обліково-аналітична інформація. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. агропромислові підприємства. 4. сільськогосподарські підприємства. 5. управління діяльністю підприємств. 6. цифрові трансформації підприємств. 7. виробничо-збутова діяльність підприємств . 8. просування товарів. 9. CRM-системи. 10. ERP-системи.
Гуцаленко, Л. В.
Інтеграція облікової та аналітичної інформації у формування маркетингових стратегій аграрних підприємств / Л. В. Гуцаленко, А. О. Музиченко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 14: липень.– С. 51-55 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. обліково-аналітична інформація. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. агропромислові підприємства. 4. сільськогосподарські підприємства. 5. управління діяльністю підприємств. 6. цифрові трансформації підприємств. 7. виробничо-збутова діяльність підприємств . 8. просування товарів. 9. CRM-системи. 10. ERP-системи.


