Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ковтун, О. А. - Маркетингові засади удосконалення формування іміджу територіальних громад в Україні
Ковтун, О. А. - Маркетингові засади удосконалення формування іміджу територіальних громад в Україні
Стаття
Автор: Ковтун, О. А.
Інвестиції: практика та досвід: Маркетингові засади удосконалення формування іміджу територіальних громад в Україні
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ковтун, О. А.
Інвестиції: практика та досвід: Маркетингові засади удосконалення формування іміджу територіальних громад в Україні
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ковтун, О. А.
Маркетингові засади удосконалення формування іміджу територіальних громад в Україні / О. А. Ковтун // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 14: липень.– С. 263-271 : табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. територіальні громади в Україні. 2. формування іміджу. 3. маркетинг територій. 4. бренди. 5. бенчмаркінг. 6. партисипативне управління. 7. сталий розвиток.
Ковтун, О. А.
Маркетингові засади удосконалення формування іміджу територіальних громад в Україні / О. А. Ковтун // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 14: липень.– С. 263-271 : табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. територіальні громади в Україні. 2. формування іміджу. 3. маркетинг територій. 4. бренди. 5. бенчмаркінг. 6. партисипативне управління. 7. сталий розвиток.


