Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Havrylets, O. - The impact of digital transformation on strategic marketing and management

Havrylets, O. - The impact of digital transformation on strategic marketing and management

The impact of digital transformation on strategic marketing and management
Нет экз.
Стаття
Автор: Havrylets, O.
Інвестиції: практика та досвід: The impact of digital transformation on strategic marketing and management
Вплив цифрової трансформації на стратегічний маркетинг та менеджмент
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Havrylets, O.
The impact of digital transformation on strategic marketing and management = Вплив цифрової трансформації на стратегічний маркетинг та менеджмент / O. Havrylets, N. Bora, V. Herevych // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 13: липень.– С. 152-156 : табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.


-- 1. гнучкі стратегії. 2. адаптивні стратегії. 3. персоналізація. 4. маркетингові комунікації. 5. стратегічний менеджмент. 6. стратегічний маркетинг. 7. цифрові трансформації економіки.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 13: липень
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025