Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Янковець, Тетяна Миколаївна - Цифровий маркетинг та дизайн вражень
Янковець, Тетяна Миколаївна - Цифровий маркетинг та дизайн вражень
Книга
Автор: Янковець, Тетяна Миколаївна
Цифровий маркетинг та дизайн вражень : монографія
Видавництво: Держ. торг.-екон. ун-т, 2025 г.
ISBN 978-966-918-172-5
Автор: Янковець, Тетяна Миколаївна
Цифровий маркетинг та дизайн вражень : монографія
Видавництво: Держ. торг.-екон. ун-т, 2025 г.
ISBN 978-966-918-172-5
(UA) Книга
949998 Главный филиал
Янковець, Тетяна Миколаївна.
Цифровий маркетинг та дизайн вражень : монографія / Тетяна Миколаївна Янковець, Держ. торг.-екон. ун-т.– Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2025.– 391 с. : рис., табл.
300 пр.– Бібліогр. в підрядк. прим. – На укр. яз.
ISBN 978-966-918-172-5.
949998 Главный филиал
Янковець, Тетяна Миколаївна.
Цифровий маркетинг та дизайн вражень : монографія / Тетяна Миколаївна Янковець, Держ. торг.-екон. ун-т.– Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2025.– 391 с. : рис., табл.
300 пр.– Бібліогр. в підрядк. прим. – На укр. яз.
ISBN 978-966-918-172-5.

