Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі
Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі
Стаття
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі / Вікторія Дмитрівна Хурдей, Дмитро Анатолійович Міщенко, Тетяна Сергіївна Дронова, Ірина Геннадіївна Павловська, Людмила Юріївна Семенова // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 32-47 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. споживча поведінка. 2. моделі поведінки. 3. омніканальний маркетинг. 4. маркетплейси в Україні. 5. цифрові технології в економіці. 6. маркетингові стратегії.
Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі / Вікторія Дмитрівна Хурдей, Дмитро Анатолійович Міщенко, Тетяна Сергіївна Дронова, Ірина Геннадіївна Павловська, Людмила Юріївна Семенова // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 32-47 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. споживча поведінка. 2. моделі поведінки. 3. омніканальний маркетинг. 4. маркетплейси в Україні. 5. цифрові технології в економіці. 6. маркетингові стратегії.


