Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі

Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі

Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі
Нет экз.
Стаття
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Моделі поведінки споживачів у омніканальному середовищі / Вікторія Дмитрівна Хурдей, Дмитро Анатолійович Міщенко, Тетяна Сергіївна Дронова, Ірина Геннадіївна Павловська, Людмила Юріївна Семенова // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 32-47 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. споживча поведінка. 2. моделі поведінки. 3. омніканальний маркетинг. 4. маркетплейси в Україні. 5. цифрові технології в економіці. 6. маркетингові стратегії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 9, № 2
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025