Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Чайковська, Марина Петрівна - Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0

Чайковська, Марина Петрівна - Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0

Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0
Нет экз.
Стаття
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Маркетинг і цифрові технології: Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Чайковська, Марина Петрівна.
Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0 / Марина Петрівна Чайковська, Владислав Миколайович Стоянов // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 102-112 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. програмне забезпечення. 2. BI-платформи. 3. маркетинговий аналіз. 4. людиноцентричний підхід. 5. цифровізація (діджиталізація) економіки. 6. Індустрія 5.0. 7. великі дані (Big Data).


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 9, № 2
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025