Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чайковська, Марина Петрівна - Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0
Чайковська, Марина Петрівна - Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0
(UA) Статья
Чайковська, Марина Петрівна.
Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0 / Марина Петрівна Чайковська, Владислав Миколайович Стоянов // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 102-112 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. програмне забезпечення. 2. BI-платформи. 3. маркетинговий аналіз. 4. людиноцентричний підхід. 5. цифровізація (діджиталізація) економіки. 6. Індустрія 5.0. 7. великі дані (Big Data).
Чайковська, Марина Петрівна.
Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0 / Марина Петрівна Чайковська, Владислав Миколайович Стоянов // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 102-112 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. програмне забезпечення. 2. BI-платформи. 3. маркетинговий аналіз. 4. людиноцентричний підхід. 5. цифровізація (діджиталізація) економіки. 6. Індустрія 5.0. 7. великі дані (Big Data).


