Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Перерва, Петро Григорович - Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій

Перерва, Петро Григорович - Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій

Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій
Нет экз.
Стаття
Автор: Перерва, Петро Григорович
Маркетинг і цифрові технології: Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Перерва, Петро Григорович.
Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій / Петро Григорович Перерва, Катерина Сергіївна Мехович // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 123-140 : іл., табл.
Бібліогр.: 22 назви . – На укр. яз.


-- 1. форсайт-програми. 2. форсайт-технології. 3. економічні категорії. 4. ІТ в економіці. 5. стратегічне планування в Україні. 6. експертні оцінювання. 7. прогнозування. 8. наукові дослідження.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 9, № 2
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025