Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Перерва, Петро Григорович - Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій
Перерва, Петро Григорович - Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій
Стаття
Автор: Перерва, Петро Григорович
Маркетинг і цифрові технології: Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Перерва, Петро Григорович
Маркетинг і цифрові технології: Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Перерва, Петро Григорович.
Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій / Петро Григорович Перерва, Катерина Сергіївна Мехович // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 123-140 : іл., табл.
Бібліогр.: 22 назви . – На укр. яз.
-- 1. форсайт-програми. 2. форсайт-технології. 3. економічні категорії. 4. ІТ в економіці. 5. стратегічне планування в Україні. 6. експертні оцінювання. 7. прогнозування. 8. наукові дослідження.
Перерва, Петро Григорович.
Теоретико-методична сутність форсайт-маркетингу інформаційних технологій / Петро Григорович Перерва, Катерина Сергіївна Мехович // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 123-140 : іл., табл.
Бібліогр.: 22 назви . – На укр. яз.
-- 1. форсайт-програми. 2. форсайт-технології. 3. економічні категорії. 4. ІТ в економіці. 5. стратегічне планування в Україні. 6. експертні оцінювання. 7. прогнозування. 8. наукові дослідження.


