Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ткачова, Надія Петрівна - Маркетингові стратегії розвитку українського ринку освітніх послуг

Ткачова, Надія Петрівна - Маркетингові стратегії розвитку українського ринку освітніх послуг

Маркетингові стратегії розвитку українського ринку освітніх послуг
Нет экз.
Стаття
Автор: Ткачова, Надія Петрівна
Маркетинг і цифрові технології: Маркетингові стратегії розвитку українського ринку освітніх послуг
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ткачова, Надія Петрівна.
Маркетингові стратегії розвитку українського ринку освітніх послуг / Надія Петрівна Ткачова, Максим Володимирович Клімов // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 141-160 : іл., табл.
Бібліогр.: 28 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинг освітніх послуг. 2. ринки освітніх послуг. 3. освітня політика в Україні. 4. цифровізація освіти. 5. ІТ в економіці. 6. трансформаційні зміни. 7. вища освіта в Україні. 8. дистанційна освіта.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 9, № 2
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025