Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Horska, K. O. - Transformation of media content value parameters: the role of interactivity in the digital enviro...
Horska, K. O. - Transformation of media content value parameters: the role of interactivity in the digital enviro...
Стаття
Автор: Horska, K. O.
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика: Transformation of media content value parameters: the role of interactivity in the digital enviro...
Трансформація ціннісних параметрів медіаконтенту: роль інтерактивності в цифровому середовищі
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Horska, K. O.
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика: Transformation of media content value parameters: the role of interactivity in the digital enviro...
Трансформація ціннісних параметрів медіаконтенту: роль інтерактивності в цифровому середовищі
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Horska, K. O.
Transformation of media content value parameters: the role of interactivity in the digital environment = Трансформація ціннісних параметрів медіаконтенту: роль інтерактивності в цифровому середовищі / K. O. Horska // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2025.– Т. 36 (75), № 2, ч. 2.– С. 264-270
Бібліогр.: 51 назва . – На англ. яз.
-- 1. інтерактивність. 2. медіапродукти. 3. медіаконтент. 4. цінність. 5. параметри. 6. трансформація. 7. цифрове середовище. 8. ціннісні орієнтири. 9. якісні критерії.
Horska, K. O.
Transformation of media content value parameters: the role of interactivity in the digital environment = Трансформація ціннісних параметрів медіаконтенту: роль інтерактивності в цифровому середовищі / K. O. Horska // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2025.– Т. 36 (75), № 2, ч. 2.– С. 264-270
Бібліогр.: 51 назва . – На англ. яз.
-- 1. інтерактивність. 2. медіапродукти. 3. медіаконтент. 4. цінність. 5. параметри. 6. трансформація. 7. цифрове середовище. 8. ціннісні орієнтири. 9. якісні критерії.


