Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Омніканальний маркетинг як інструмент підвищення фінансової інклюзії: кейси банківських установ і...
Омніканальний маркетинг як інструмент підвищення фінансової інклюзії: кейси банківських установ і...
(UA) Статья
Омніканальний маркетинг як інструмент підвищення фінансової інклюзії: кейси банківських установ і страхових компаній / О. М. Полінкевич, В. В. Тринчук, Л. М. Горбатюк, В. А. Костюк, І. М. Зелениця // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 18: вересень.– С. 51-58 : табл.
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. омніканальний маркетинг. 2. фінансова інклюзія. 3. фінансові екосистеми. 4. фінансові послуги. 5. цифрові технології в економіці. 6. добробут населення.
Омніканальний маркетинг як інструмент підвищення фінансової інклюзії: кейси банківських установ і страхових компаній / О. М. Полінкевич, В. В. Тринчук, Л. М. Горбатюк, В. А. Костюк, І. М. Зелениця // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 18: вересень.– С. 51-58 : табл.
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. омніканальний маркетинг. 2. фінансова інклюзія. 3. фінансові екосистеми. 4. фінансові послуги. 5. цифрові технології в економіці. 6. добробут населення.


