Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Щульц Дон Е. - Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации

Щульц Дон Е. - Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации

Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Щульц Дон Е.
Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации
Видавництво: ИНФРА-М, 2004 г.
ISBN 5-16-001855-7

(UA) Книга
III> 63026
594091 Главный филиал

Щульц, Дон Е.
Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации : пер. с англ. / Дон Е. Щульц, Стэнли И. Танненбаум, Роберт Ф. Лаутерборн; Предисл. Ю. Э. Давыдов.– М. : ИНФРА-М, 2004.– 233 с.
3000 экз. – На рус. яз.
ISBN 5-16-001855-7 : 36.00.

ББК У521.23

-- 1. Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025