Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Каніщенко Олена Леонідівна - Міжнародний маркетинг. Теорія і господарські ситуації
Каніщенко Олена Леонідівна - Міжнародний маркетинг. Теорія і господарські ситуації
Книга
Автор: Каніщенко Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг. Теорія і господарські ситуації : Навчальний посібник
Видавництво: Кондор, Політехніка, 2004 г.
ISBN 966-622-144-6
Автор: Каніщенко Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг. Теорія і господарські ситуації : Навчальний посібник
Видавництво: Кондор, Політехніка, 2004 г.
ISBN 966-622-144-6
(UA) Книга
III> 64646
596124 Главный филиал 597996 Главный филиал
Каніщенко, Олена Леонідівна.
Міжнародний маркетинг. Теорія і господарські ситуації : Навчальний посібник / Олена Леонідівна Каніщенко; В.о. Нац. техн. ун-т України "Київський політехнічний інститут".– 2-ге вид.– К. : Кондор, : Політехніка, 2004.– 152 с.
1000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-622-144-6 : 28.60.
ББК У019.1я7 марк.
ББК У521.23я7
-- 1. Маркетинг, міжнародний.
III> 64646
596124 Главный филиал 597996 Главный филиал
Каніщенко, Олена Леонідівна.
Міжнародний маркетинг. Теорія і господарські ситуації : Навчальний посібник / Олена Леонідівна Каніщенко; В.о. Нац. техн. ун-т України "Київський політехнічний інститут".– 2-ге вид.– К. : Кондор, : Політехніка, 2004.– 152 с.
1000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-622-144-6 : 28.60.
ББК У019.1я7 марк.
ББК У521.23я7
-- 1. Маркетинг, міжнародний.