Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингові дослідження. Організація роботи фокус-групи
Маркетингові дослідження. Організація роботи фокус-групи
Книга
Автор:
Маркетингові дослідження. Організація роботи фокус-групи : Завдання та метод. вказівки до виконання практич. занять та самост. роботи з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Видавництво: Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетингові дослідження. Організація роботи фокус-групи : Завдання та метод. вказівки до виконання практич. занять та самост. роботи з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Видавництво: Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
B 43831
Главный филиал
Маркетингові дослідження. Організація роботи фокус-групи : Завдання та метод. вказівки до виконання практич. занять та самост. роботи з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг" / В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.; Уклад. А. І. Федорчук.– Львів : Вид-во ЛКА, 2004.– 15 с.
120 пр. – На укр. яз. : .70.
ББК У521.23я7
-- 1. Маркетинг – Методичні посібники.
B 43831
Главный филиал
Маркетингові дослідження. Організація роботи фокус-групи : Завдання та метод. вказівки до виконання практич. занять та самост. роботи з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг" / В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.; Уклад. А. І. Федорчук.– Львів : Вид-во ЛКА, 2004.– 15 с.
120 пр. – На укр. яз. : .70.
ББК У521.23я7
-- 1. Маркетинг – Методичні посібники.