Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Басій Наталія Федорівна - Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації
Басій Наталія Федорівна - Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації
Автореферат/Дисертація
Автор: Басій Наталія Федорівна
Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2003 г.
ISBN відсутній
Автор: Басій Наталія Федорівна
Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2003 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
А 134202
Главный филиал
Басій, Наталія Федорівна.
Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Наталія Федорівна Басій; В.о. Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : [б.в.], 2003.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.
А 134202
Главный филиал
Басій, Наталія Федорівна.
Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Наталія Федорівна Басій; В.о. Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : [б.в.], 2003.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.