Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Эллвуд Айен - Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки

Эллвуд Айен - Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки

Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Эллвуд Айен
Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки
Серія: Университеты бизнеса
Видавництво: ФАИР-ПРЕСС, 2003 г.
ISBN 5-8183-0450-7

(UA) Книга
III> 64007
600343 Главный филиал

Эллвуд, Айен.
Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки : пер. с англ. / Айен Эллвуд; Пер. Т. Новикова.– М. : ФАИР-ПРЕСС, 2003.– 336 с. : ил.– (Университеты бизнеса)
Доп. тираж 5000 экз. – На рус. яз.
ISBN 5-8183-0450-7 : 43.20.

ББК У521.23 бр.

-- 1. Торговельні марки.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025