Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Близнюк Станіслав Васильович - Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку
Близнюк Станіслав Васильович - Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку
Книга
Автор: Близнюк Станіслав Васильович
Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку
Видавництво: Політехніка, 2004 г.
ISBN 966-622-122-5
Автор: Близнюк Станіслав Васильович
Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку
Видавництво: Політехніка, 2004 г.
ISBN 966-622-122-5
(UA) Книга
III> 64394
600713 Главный филиал
Близнюк, Станіслав Васильович.
Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку / Станіслав Васильович Близнюк; В.о. Міжрегіон. акад. упр. персоналом (Київ).– 2-ге вид.– К. : Політехніка, 2004.– 400 с. : іл.
1000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-622-122-5 : 37.00.
ББК У9(4УКР)521.23
-- 1. Маркетинг.
III> 64394
600713 Главный филиал
Близнюк, Станіслав Васильович.
Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку / Станіслав Васильович Близнюк; В.о. Міжрегіон. акад. упр. персоналом (Київ).– 2-ге вид.– К. : Політехніка, 2004.– 400 с. : іл.
1000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-622-122-5 : 37.00.
ББК У9(4УКР)521.23
-- 1. Маркетинг.