Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ньюэлл Фредерик - Почему не работают системы CRM. Управление отношениями с клиентами

Ньюэлл Фредерик - Почему не работают системы CRM. Управление отношениями с клиентами

Почему не работают системы CRM. Управление отношениями с клиентами
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Ньюэлл Фредерик
Почему не работают системы CRM. Управление отношениями с клиентами : Как добиться успеха, позволив клиентам управлять отношениями с вашей компанией
Серія: Бизнес в XXI веке
Видавництво: Добрая книга, 2004 г.
ISBN 5-9812402-0-2

(UA) Книга
III> 67071
607947 Главный филиал

Ньюэлл, Фредерик.
Почему не работают системы CRM. Управление отношениями с клиентами : Как добиться успеха, позволив клиентам управлять отношениями с вашей компанией : пер. с англ. / Фредерик Ньюэлл; Пер. А. Стативка; Лит. ред. М. Драпкина.– М. : Добрая книга, 2004.– 368 с.– (Бизнес в XXI веке. Смена парадигмы)
3000 экз. – На рус. яз.
ISBN 5-9812402-0-2 : 96.01.

ББК У521.23
ББК У542.120-803

-- 1. Компанії – Управління.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025