Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чукурна Олена Павлівна - Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки
Чукурна Олена Павлівна - Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки
Автореферат/Дисертація
Автор: Чукурна Олена Павлівна
Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2004 г.
ISBN відсутній
Автор: Чукурна Олена Павлівна
Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2004 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 136080
Главный филиал
Чукурна, Олена Павлівна.
Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Олена Павлівна Чукурна; В.о. Одес. держ. економ. ун-т.– Одеса : [б.в.], 2004.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом.
A 136080
Главный филиал
Чукурна, Олена Павлівна.
Маркетингова стратегія підприємств споживчої кооперації в умовах трансформаційної економіки : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Олена Павлівна Чукурна; В.о. Одес. держ. економ. ун-т.– Одеса : [б.в.], 2004.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом.