Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці

Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці

Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : зб. наук. пр.
Видавництво: ХІБМ, 2005 г.
ISBN 966-7641-20-1

(UA) Книга
III> 67591
612382 Главный филиал

Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Харків. ін-т бізнесу і менеджменту; Відп. ред. М. І. Бондаренко.– Харків : ХІБМ, 2005.– 351 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-7641-20-1 : 18.00.

ББК У500-56-521.23я43

-- 1. Маркетинг – Наукові праці.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025