Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці
Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці
Книга
Автор:
Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : зб. наук. пр.
Видавництво: ХІБМ, 2005 г.
ISBN 966-7641-20-1
Автор:
Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : зб. наук. пр.
Видавництво: ХІБМ, 2005 г.
ISBN 966-7641-20-1
(UA) Книга
III> 67591
612382 Главный филиал
Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Харків. ін-т бізнесу і менеджменту; Відп. ред. М. І. Бондаренко.– Харків : ХІБМ, 2005.– 351 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-7641-20-1 : 18.00.
ББК У500-56-521.23я43
-- 1. Маркетинг – Наукові праці.
III> 67591
612382 Главный филиал
Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Харків. ін-т бізнесу і менеджменту; Відп. ред. М. І. Бондаренко.– Харків : ХІБМ, 2005.– 351 с.
100 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-7641-20-1 : 18.00.
ББК У500-56-521.23я43
-- 1. Маркетинг – Наукові праці.