Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг. Ситуаційні вправи
Маркетинг. Ситуаційні вправи
Книга
Автор:
Маркетинг. Ситуаційні вправи : Навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів
Видавництво: НМЦ "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2004 г.
ISBN 966-84872-2-2
Автор:
Маркетинг. Ситуаційні вправи : Навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів
Видавництво: НМЦ "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2004 г.
ISBN 966-84872-2-2
(UA) Книга
III> 68070
613993 Главный филиал
Маркетинг. Ситуаційні вправи : Навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів / В.о. Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, Центр інновацій та розвитку; Упоряд. Олександр Іванович Сидоренко, Павло Сергійович Редько; Наук. ред. Т. М. Циганкова.– К. : НМЦ "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2004.– 504 с. – На укр. яз.
ISBN 966-84872-2-2 : 75.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.
III> 68070
613993 Главный филиал
Маркетинг. Ситуаційні вправи : Навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів / В.о. Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, Центр інновацій та розвитку; Упоряд. Олександр Іванович Сидоренко, Павло Сергійович Редько; Наук. ред. Т. М. Циганкова.– К. : НМЦ "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2004.– 504 с. – На укр. яз.
ISBN 966-84872-2-2 : 75.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.