Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід
Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід
Книга
Автор:
Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід
Серія: Примірна тематика семінарів працівників районних і міських бібліотек
Видавництво: Національна парламентська бібліотека України, 2006 г.
ISBN відсутній
Автор:
Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід
Серія: Примірна тематика семінарів працівників районних і міських бібліотек
Видавництво: Національна парламентська бібліотека України, 2006 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
XVI> 7295
623181 Главный филиал
Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід / Нац. парлам. б-ка України; Підгот. Н. Гудимова, І. Цуріна; Відп. за вип. Т. І. Вилегжаніна.– Київ : Національна парламентська бібліотека України, 2006.– 31 с.– (Примірна тематика семінарів працівників районних і міських бібліотек; Вип. 1)
150 пр.– Бібліогр.: с. 27-31 . – На укр. яз.
ББК Ч736
ББК Ч73к94
-- 1. Бібліотечні фонди – Маркетинг.
XVI> 7295
623181 Главный филиал
Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід / Нац. парлам. б-ка України; Підгот. Н. Гудимова, І. Цуріна; Відп. за вип. Т. І. Вилегжаніна.– Київ : Національна парламентська бібліотека України, 2006.– 31 с.– (Примірна тематика семінарів працівників районних і міських бібліотек; Вип. 1)
150 пр.– Бібліогр.: с. 27-31 . – На укр. яз.
ББК Ч736
ББК Ч73к94
-- 1. Бібліотечні фонди – Маркетинг.