Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід

Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід

Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід
Серія: Примірна тематика семінарів працівників районних і міських бібліотек
Видавництво: Національна парламентська бібліотека України, 2006 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
XVI> 7295
623181 Главный филиал

Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід / Нац. парлам. б-ка України; Підгот. Н. Гудимова, І. Цуріна; Відп. за вип. Т. І. Вилегжаніна.– Київ : Національна парламентська бібліотека України, 2006.– 31 с.– (Примірна тематика семінарів працівників районних і міських бібліотек; Вип. 1)
150 пр.– Бібліогр.: с. 27-31 . – На укр. яз.

ББК Ч736
ББК Ч73к94

-- 1. Бібліотечні фонди – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025