Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Садченко Елена Васильевна - Экологический маркетинг: понятия, теория, практика и перспективы развития

Садченко Елена Васильевна - Экологический маркетинг: понятия, теория, практика и перспективы развития

Экологический маркетинг: понятия, теория, практика и перспективы развития
Недоступно
 0 из 2
Книга
Автор: Садченко Елена Васильевна
Экологический маркетинг: понятия, теория, практика и перспективы развития : монография
Видавництво: Ин-т проблем рынка и эконом.-экологич. исслед., 2001 г.
ISBN 966-02-2024-3

(UA) Книга
III> 69427
620242 Главный филиал 808348 Главный филиал

Садченко, Елена Васильевна.
Экологический маркетинг: понятия, теория, практика и перспективы развития : монография / Елена Васильевна Садченко, Сергей Константинович Харичков, НАН Украины. Ин-т проблем рынка и эконом.-эколог. исслед..– Одесса : Ин-т проблем рынка и эконом.-экологич. исслед., 2001.– 146 с.
500 экз. – На рус. яз.
ISBN 966-02-2024-3 : 12.00.

ББК У528.0-521.23

-- 1. Екологія – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025