Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Шмитт Бернд - Эмпирический маркетинг

Шмитт Бернд - Эмпирический маркетинг

Эмпирический маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Шмитт Бернд
Эмпирический маркетинг : Как заставить клиента чувствовать, думать, действовать, а также соотносить себя с вашей компанией
Видавництво: ФАИР-ПРЕСС, 2001 г.
ISBN 5-8183-0253-9

(UA) Книга
III> 55306
558401 Главный филиал

Шмитт, Бернд.
Эмпирический маркетинг : Как заставить клиента чувствовать, думать, действовать, а также соотносить себя с вашей компанией : пер. с англ. / Бернд Шмитт; Пер. К. Ткаченко; Ред. Н. Баринова.– М. : ФАИР-ПРЕСС, 2001.– 400 с. : ил. – На рус. яз.
ISBN 5-8183-0253-9 : 48.29.

ББК У521.23

-- 1. Маркетинг. 2. Спілкування – Психологія.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025