Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Словник термінів із маркетингу
Словник термінів із маркетингу
Книга
Автор:
Словник термінів із маркетингу
Видавництво: ЛНУ ім. І. Франка, 2019 г.
ISBN 978-617-10-0490-0
Автор:
Словник термінів із маркетингу
Видавництво: ЛНУ ім. І. Франка, 2019 г.
ISBN 978-617-10-0490-0
(UA) Книга
III> 104210
848001 Главный филиал
Словник термінів із маркетингу / Євген Йосипович Майовець, Степан Михайлович Голубка, Михайло Михайлович Голубка, Ірина Василівна Городняк, Тарас Михайлович Кушнір, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка; За ред. Євген Йосипович Майовець.– Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2019.– 227 с.
100 пр.– Бібліогр.: с. 190-191 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-10-0490-0.
УДК 339.138(038)
-- 1. Маркетинг – Термінологія – Словники.
III> 104210
848001 Главный филиал
Словник термінів із маркетингу / Євген Йосипович Майовець, Степан Михайлович Голубка, Михайло Михайлович Голубка, Ірина Василівна Городняк, Тарас Михайлович Кушнір, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка; За ред. Євген Йосипович Майовець.– Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2019.– 227 с.
100 пр.– Бібліогр.: с. 190-191 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-10-0490-0.
УДК 339.138(038)
-- 1. Маркетинг – Термінологія – Словники.