Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Стадницька, Наталія Євгенівна - Методологія вивчення рослин в природних біоценозах та створення їх колекцій
Стадницька, Наталія Євгенівна - Методологія вивчення рослин в природних біоценозах та створення їх колекцій
Книга
Автор: Стадницька, Наталія Євгенівна
Методологія вивчення рослин в природних біоценозах та створення їх колекцій : навч. посіб. для студентів спец. 226 "Фармація, промислова фармація" вищ. навч. закл.
Видавництво: Левада, 2021 г.
ISBN 978-617-8070-12-0
Автор: Стадницька, Наталія Євгенівна
Методологія вивчення рослин в природних біоценозах та створення їх колекцій : навч. посіб. для студентів спец. 226 "Фармація, промислова фармація" вищ. навч. закл.
Видавництво: Левада, 2021 г.
ISBN 978-617-8070-12-0
(UA) Книга
VIII> 43991
910400 Главный филиал
Стадницька, Наталія Євгенівна.
Методологія вивчення рослин в природних біоценозах та створення їх колекцій : навч. посіб. для студентів спец. 226 "Фармація, промислова фармація" вищ. навч. закл. / Наталія Євгенівна Стадницька, Олена Зорянівна Комаровська-Порохнявець, Діана Богданівна Баранович, Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : Левада, 2021.– 149,[4] с. : табл.
100 пр.– Бібліогр.: с. 139-149 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-8070-12-0.
УДК 574.4:581.4.082.5](075.8)
-- 1. Геоботаніка – Підручники, посібники. 2. Рослини – Екологія – Підручники, посібники. 3. Біоценози – Підручники, посібники.
VIII> 43991
910400 Главный филиал
Стадницька, Наталія Євгенівна.
Методологія вивчення рослин в природних біоценозах та створення їх колекцій : навч. посіб. для студентів спец. 226 "Фармація, промислова фармація" вищ. навч. закл. / Наталія Євгенівна Стадницька, Олена Зорянівна Комаровська-Порохнявець, Діана Богданівна Баранович, Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : Левада, 2021.– 149,[4] с. : табл.
100 пр.– Бібліогр.: с. 139-149 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-8070-12-0.
УДК 574.4:581.4.082.5](075.8)
-- 1. Геоботаніка – Підручники, посібники. 2. Рослини – Екологія – Підручники, посібники. 3. Біоценози – Підручники, посібники.