Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Файві, Еріка - Драми довкола реклами
Файві, Еріка - Драми довкола реклами
Книга
Автор: Файві, Еріка
Драми довкола реклами : як реклама потрапляє в наші голови (і залишається в них)
Видавництво: Вид-во Старого Лева, 2022 г.
ISBN 978-966-448-051-9
Автор: Файві, Еріка
Драми довкола реклами : як реклама потрапляє в наші голови (і залишається в них)
Видавництво: Вид-во Старого Лева, 2022 г.
ISBN 978-966-448-051-9
(UA) Книга
III> 110854
917143 Главный филиал
Файві, Еріка.
Драми довкола реклами : як реклама потрапляє в наші голови (і залишається в них) : пер. с англ. / Еріка Файві; Пер. Мар'яна Шувалова, Ірина Шувалова; Іл. Ієн Тернер; Відп. ред. Оксана Антонів.– Львів : Вид-во Старого Лева, 2022.– 63,[1] с. : кольор. іл.
3 000 пр.– Бібліогр.: с. 62 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-448-051-9.
УДК 087.5:659.1
-- 1. Реклама – Вплив на споживача – Науково-популярна література.
III> 110854
917143 Главный филиал
Файві, Еріка.
Драми довкола реклами : як реклама потрапляє в наші голови (і залишається в них) : пер. с англ. / Еріка Файві; Пер. Мар'яна Шувалова, Ірина Шувалова; Іл. Ієн Тернер; Відп. ред. Оксана Антонів.– Львів : Вид-во Старого Лева, 2022.– 63,[1] с. : кольор. іл.
3 000 пр.– Бібліогр.: с. 62 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-448-051-9.
УДК 087.5:659.1
-- 1. Реклама – Вплив на споживача – Науково-популярна література.