Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балабанова Людмила Веніамінівна - Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід
Балабанова Людмила Веніамінівна - Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід
Книга
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 71247
625246 Главный филиал
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : Монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Вікторія Вікторівна Холод; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонДУЕТ, 2006.– 294 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-385-014-0 : 30.00.
ББК У521.23-823.2
ББК У529.0-823.2
-- 1. Підприємства – Маркетинг. 2. Конкуренція.
III> 71247
625246 Главный филиал
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : Монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Вікторія Вікторівна Холод; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонДУЕТ, 2006.– 294 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-385-014-0 : 30.00.
ББК У521.23-823.2
ББК У529.0-823.2
-- 1. Підприємства – Маркетинг. 2. Конкуренція.