Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингова політика розподілу
Маркетингова політика розподілу
Книга
Автор:
Маркетингова політика розподілу : завдання для контрольних робіт студ. заочної форми навчання: (для студ. заочної форми навчання спец. "Маркетинг")
Видавництво: Вид-во Львівської комерційної академії, 2006 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетингова політика розподілу : завдання для контрольних робіт студ. заочної форми навчання: (для студ. заочної форми навчання спец. "Маркетинг")
Видавництво: Вид-во Львівської комерційної академії, 2006 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
B 46432
Главный филиал
Маркетингова політика розподілу : завдання для контрольних робіт студ. заочної форми навчання: (для студ. заочної форми навчання спец. "Маркетинг") / В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.; Уклад. Б. Б. Семак.– Львів : Вид-во Львівської комерційної академії, 2006.– 24 с.
100 пр.– Бібліогр.: с. 24 . – На укр. яз. : 1.00.
ББК У521.23я7
-- 1. Політика, товарна.
B 46432
Главный филиал
Маркетингова політика розподілу : завдання для контрольних робіт студ. заочної форми навчання: (для студ. заочної форми навчання спец. "Маркетинг") / В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.; Уклад. Б. Б. Семак.– Львів : Вид-во Львівської комерційної академії, 2006.– 24 с.
100 пр.– Бібліогр.: с. 24 . – На укр. яз. : 1.00.
ББК У521.23я7
-- 1. Політика, товарна.