Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Живко Зінаїда Богданівна - Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг
Живко Зінаїда Богданівна - Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг
Автореферат/Дисертація
Автор: Живко Зінаїда Богданівна
Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2004 г.
ISBN відсутній
Автор: Живко Зінаїда Богданівна
Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2004 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 138698
Главный филиал
Живко, Зінаїда Богданівна.
Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Зінаїда Богданівна Живко; В.о. Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : [б.в.], 2004.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.
A 138698
Главный филиал
Живко, Зінаїда Богданівна.
Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Зінаїда Богданівна Живко; В.о. Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : [б.в.], 2004.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.