Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шромнік Анджей - Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів
Шромнік Анджей - Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів
Книга
Автор: Шромнік Анджей
Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів
Видавництво: ТІСІТ, 2005 г.
ISBN 966-8284-04-6
Автор: Шромнік Анджей
Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів
Видавництво: ТІСІТ, 2005 г.
ISBN 966-8284-04-6
(UA) Книга
III> 73790
642836 Главный филиал
Шромнік, Анджей.
Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів : пер. с пол. / Анджей Шромнік; Пер. Олександр Глотов; Наук. ред. Іванна Бакушевич; Кер. проекту Іванна Бакушевич.– Тернопіль : ТІСІТ, 2005.– 50 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 49 . – На укр. яз.
ISBN 966-8284-04-6 : 8.00.
ББК У544.10,0-521.23
ББК У040.613-521.23
-- 1. Економіка, регіональна. 2. Маркетинг.
III> 73790
642836 Главный филиал
Шромнік, Анджей.
Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів : пер. с пол. / Анджей Шромнік; Пер. Олександр Глотов; Наук. ред. Іванна Бакушевич; Кер. проекту Іванна Бакушевич.– Тернопіль : ТІСІТ, 2005.– 50 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 49 . – На укр. яз.
ISBN 966-8284-04-6 : 8.00.
ББК У544.10,0-521.23
ББК У040.613-521.23
-- 1. Економіка, регіональна. 2. Маркетинг.