Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингові дослідження визначення місткості ринку
Маркетингові дослідження визначення місткості ринку
Книга
Автор:
Маркетингові дослідження визначення місткості ринку : завдання та метод. вказівки до викон. лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Видавництво: Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетингові дослідження визначення місткості ринку : завдання та метод. вказівки до викон. лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Видавництво: Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
B 45379
Главный филиал
Маркетингові дослідження визначення місткості ринку : завдання та метод. вказівки до викон. лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг" / В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.; Уклад. А. І. Федорчук; Відп. за вип. Ю. А. Дайновський.– Львів : Вид-во ЛКА, 2004.– 15 с.
120 пр.– Бібліогр. : с. 15 . – На укр. яз. : 0.20.
ББК У542.120-521.23я7
-- 1. Маркетинг.
B 45379
Главный филиал
Маркетингові дослідження визначення місткості ринку : завдання та метод. вказівки до викон. лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг" / В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.; Уклад. А. І. Федорчук; Відп. за вип. Ю. А. Дайновський.– Львів : Вид-во ЛКА, 2004.– 15 с.
120 пр.– Бібліогр. : с. 15 . – На укр. яз. : 0.20.
ББК У542.120-521.23я7
-- 1. Маркетинг.