Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Карпенко Наталія Володимирівна - Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації
Карпенко Наталія Володимирівна - Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації
Книга
Автор: Карпенко Наталія Володимирівна
Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації : монографія
Видавництво: РВВ ПУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
Автор: Карпенко Наталія Володимирівна
Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації : монографія
Видавництво: РВВ ПУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 83363
690222 Главный филиал
Карпенко, Наталія Володимирівна.
Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації : монографія / Наталія Володимирівна Карпенко; В.о. Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ); Гол. ред. М. П. Гречук.– Полтава : РВВ ПУЕТ, 2010.– 259 с.
1000 пр.– Бібліогр.: с. 244-259 . – На укр. яз.
ISBN 966-18-4093-4 : 13.00.
ББК У508.0-521.23
-- 1. Кооперація, споживча – Маркетинг.
III> 83363
690222 Главный филиал
Карпенко, Наталія Володимирівна.
Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації : монографія / Наталія Володимирівна Карпенко; В.о. Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ); Гол. ред. М. П. Гречук.– Полтава : РВВ ПУЕТ, 2010.– 259 с.
1000 пр.– Бібліогр.: с. 244-259 . – На укр. яз.
ISBN 966-18-4093-4 : 13.00.
ББК У508.0-521.23
-- 1. Кооперація, споживча – Маркетинг.