Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Загнітко Анатолій Панасович - Словник-довідник маркетингової термінології
Загнітко Анатолій Панасович - Словник-довідник маркетингової термінології
Книга
Автор: Загнітко Анатолій Панасович
Словник-довідник маркетингової термінології : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Видавництво: ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-241-6
Автор: Загнітко Анатолій Панасович
Словник-довідник маркетингової термінології : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Видавництво: ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-241-6
(UA) Книга
III> 86866
711110 Главный филиал
Загнітко, Анатолій Панасович.
Словник-довідник маркетингової термінології : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Анатолій Панасович Загнітко, Дар'я Петрівна Шапран, Іслам Халідович Баширов, М-во освіти, науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2011.– 159 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-385-241-6 : 16.00.
ББК У521.23я21
-- 1. Маркетинг – Термінологія – Словники.
III> 86866
711110 Главный филиал
Загнітко, Анатолій Панасович.
Словник-довідник маркетингової термінології : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Анатолій Панасович Загнітко, Дар'я Петрівна Шапран, Іслам Халідович Баширов, М-во освіти, науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2011.– 159 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-385-241-6 : 16.00.
ББК У521.23я21
-- 1. Маркетинг – Термінологія – Словники.