Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Романишин Соломія Борисівна - Формування рекламної стратегії підприємства
Романишин Соломія Борисівна - Формування рекламної стратегії підприємства
Автореферат/Дисертація
Автор: Романишин Соломія Борисівна
Формування рекламної стратегії підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній
Автор: Романишин Соломія Борисівна
Формування рекламної стратегії підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 180595
Главный филиал
Романишин, Соломія Борисівна.
Формування рекламної стратегії підприємства : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Соломія Борисівна Романишин; В.о. Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : [б.в.], 2006.– 22 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.
A 180595
Главный филиал
Романишин, Соломія Борисівна.
Формування рекламної стратегії підприємства : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Соломія Борисівна Романишин; В.о. Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : [б.в.], 2006.– 22 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.