Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Григор'єва Людмила Володимирівна - Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості
Григор'єва Людмила Володимирівна - Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості
Книга
Автор: Григор'єва Людмила Володимирівна
Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості : монографія
Видавництво: [б.в.], Терно-граф, 2011 г.
ISBN 978-966-457-123-1
Автор: Григор'єва Людмила Володимирівна
Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості : монографія
Видавництво: [б.в.], Терно-граф, 2011 г.
ISBN 978-966-457-123-1
(UA) Книга
III> 87916
717914 Главный филиал
Григор'єва, Людмила Володимирівна.
Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості : монографія / Людмила Володимирівна Григор'єва, Хмельн. нац. ун-т, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя, Акад. соц. управління; За заг. ред. Н. Б. Кирич.– Хмельницький : [б.в.]; Тернопіль : Терно-граф, 2011.– 343 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 234-248 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-457-123-1 : 18.00.
ББК У530.510-521.23
-- 1. Підприємства легкої промисловості – Маркетинг.
III> 87916
717914 Главный филиал
Григор'єва, Людмила Володимирівна.
Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості : монографія / Людмила Володимирівна Григор'єва, Хмельн. нац. ун-т, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя, Акад. соц. управління; За заг. ред. Н. Б. Кирич.– Хмельницький : [б.в.]; Тернопіль : Терно-граф, 2011.– 343 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 234-248 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-457-123-1 : 18.00.
ББК У530.510-521.23
-- 1. Підприємства легкої промисловості – Маркетинг.