Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Башун, Олена Володимирівна - Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек
Башун, Олена Володимирівна - Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек
Книга
Автор: Башун, Олена Володимирівна
Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек : монографія
Видавництво: УКЦентр, 1999 г.
ISBN 966-7517-16-0
Автор: Башун, Олена Володимирівна
Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек : монографія
Видавництво: УКЦентр, 1999 г.
ISBN 966-7517-16-0
(UA) Книга
XVI> 6171
566621 Главный филиал
Башун, Олена Володимирівна.
Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек : монографія / Олена Володимирівна Башун, Донец. від-ня наук. т-ва ім. Т. Шевченка, Донец. обл. універс. наук. б-ка ім. Н. К. Крупської.– Донецьк : УКЦентр, 1999.– 201 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-7517-16-0.
XVI> 6171
566621 Главный филиал
Башун, Олена Володимирівна.
Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек : монографія / Олена Володимирівна Башун, Донец. від-ня наук. т-ва ім. Т. Шевченка, Донец. обл. універс. наук. б-ка ім. Н. К. Крупської.– Донецьк : УКЦентр, 1999.– 201 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-7517-16-0.