Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Краус, Катерина Миколаївна - Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку
Краус, Катерина Миколаївна - Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку
Книга
Автор: Краус, Катерина Миколаївна
Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку : монографія
Видавництво: Дивосвіт, 2013 г.
ISBN 978-617-633-082-0
Автор: Краус, Катерина Миколаївна
Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку : монографія
Видавництво: Дивосвіт, 2013 г.
ISBN 978-617-633-082-0
(UA) Книга
III> 88768
751045 Главный филиал
Краус, Катерина Миколаївна.
Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку : монографія / Катерина Миколаївна Краус, Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ).– Полтава : Дивосвіт, 2013.– 162 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-633-082-0 : 9.00.
ББК У9(4УКР)542.10-509
ББК У9(4УКР)542.11-521.23
-- 1. Підприємництво – Україна – Маркетинг. 2. Бізнес, малий – Україна – Маркетинг.
III> 88768
751045 Главный филиал
Краус, Катерина Миколаївна.
Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку : монографія / Катерина Миколаївна Краус, Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ).– Полтава : Дивосвіт, 2013.– 162 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-633-082-0 : 9.00.
ББК У9(4УКР)542.10-509
ББК У9(4УКР)542.11-521.23
-- 1. Підприємництво – Україна – Маркетинг. 2. Бізнес, малий – Україна – Маркетинг.