Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Moeller, Leslie H. - The Four Pillars of Profit-Driven Marketing
Moeller, Leslie H. - The Four Pillars of Profit-Driven Marketing
Книга
Автор: Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing : how to maximize creativity, accountability, and roi
Видавництво: McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-161505-1
Автор: Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing : how to maximize creativity, accountability, and roi
Видавництво: McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-161505-1
(UA) Книга
IIIін 9594
634360 Главный филиал
Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing : how to maximize creativity, accountability, and roi / Leslie H. Moeller, Edward C. Landry, Theodore Kinni.– New York; Chicago; San Francisco : McGraw-Hill, 2009.– VII, 232 p.
Bibliogr.: p. 214-215 . – На англ. яз.
ISBN 978-0-07-161505-1 : 25.00.
ББК У521.23-24
-- 1. Маркетинг – Менеджмент. 2. Професії і види праці. 3. Маркетинг – Аналіз.
IIIін 9594
634360 Главный филиал
Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing : how to maximize creativity, accountability, and roi / Leslie H. Moeller, Edward C. Landry, Theodore Kinni.– New York; Chicago; San Francisco : McGraw-Hill, 2009.– VII, 232 p.
Bibliogr.: p. 214-215 . – На англ. яз.
ISBN 978-0-07-161505-1 : 25.00.
ББК У521.23-24
-- 1. Маркетинг – Менеджмент. 2. Професії і види праці. 3. Маркетинг – Аналіз.