Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Грицюта, Наталія Миколаївна - Рекламна етика: принципи, чинники, реалії, тенденції
Грицюта, Наталія Миколаївна - Рекламна етика: принципи, чинники, реалії, тенденції
Автореферат/Дисертація
Автор: Грицюта, Наталія Миколаївна
Рекламна етика: принципи, чинники, реалії, тенденції : автореф. дис. … д-ра наук із соц. комунікацій
Видавництво: [б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній
Автор: Грицюта, Наталія Миколаївна
Рекламна етика: принципи, чинники, реалії, тенденції : автореф. дис. … д-ра наук із соц. комунікацій
Видавництво: [б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 195569
Главный филиал
Грицюта, Наталія Миколаївна.
Рекламна етика: принципи, чинники, реалії, тенденції : автореф. дис. … д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Наталія Миколаївна Грицюта, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики.– К. : [б.в.], 2013.– 36 с.
110 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціальні комунікації – Теорія та історія соціальних комунікацій.
A 195569
Главный филиал
Грицюта, Наталія Миколаївна.
Рекламна етика: принципи, чинники, реалії, тенденції : автореф. дис. … д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Наталія Миколаївна Грицюта, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики.– К. : [б.в.], 2013.– 36 с.
110 пр. – На укр. яз.
-- 1. Соціальні комунікації – Теорія та історія соціальних комунікацій.