Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Фурманкевич, Наталія Михайлівна - Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ...
Фурманкевич, Наталія Михайлівна - Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ...
Книга
Автор: Фурманкевич, Наталія Михайлівна
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ... : монографія
Видавництво: Підручники і посібники, 2013 г.
ISBN 978-966-07-2633-8
Автор: Фурманкевич, Наталія Михайлівна
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ... : монографія
Видавництво: Підручники і посібники, 2013 г.
ISBN 978-966-07-2633-8
(UA) Книга
XVI> 9404
756537 Главный филиал
Фурманкевич, Наталія Михайлівна.
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті : монографія / Наталія Михайлівна Фурманкевич.– Тернопіль : Підручники і посібники, 2013.– 173 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 159-173 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-07-2633-8 : 15.00.
ББК Ю959.91-997
ББК Ч60-30
ББК Ш141.11-57
-- 1. Засоби масової інформації – Реклама – Вплив на споживача. 2. Реклама – Засоби масової інформації.
XVI> 9404
756537 Главный филиал
Фурманкевич, Наталія Михайлівна.
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті : монографія / Наталія Михайлівна Фурманкевич.– Тернопіль : Підручники і посібники, 2013.– 173 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 159-173 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-07-2633-8 : 15.00.
ББК Ю959.91-997
ББК Ч60-30
ББК Ш141.11-57
-- 1. Засоби масової інформації – Реклама – Вплив на споживача. 2. Реклама – Засоби масової інформації.