Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика
Книга
Автор:
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика : тези доп. IV Міжнар. наук-практ. конф., 3-4 квітня 2014 р., м. Луганськ
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014 г.
ISBN відсутній
Автор:
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика : тези доп. IV Міжнар. наук-практ. конф., 3-4 квітня 2014 р., м. Луганськ
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 91432
759697 Главный филиал
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика : тези доп. IV Міжнар. наук-практ. конф., 3-4 квітня 2014 р., м. Луганськ / В.о. Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля; Гол. редкол. Т. С. Максимова; Редкол. С. К. Рамазанов, В. А. Рач, В. Г. Сумцов.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014.– 171 с.
300 пр. – На укр., рус. яз. : 10.00.
ББК У019.1-55я431 Марк.
ББК У521.23-55я431
-- 1. Маркетинг – Інноваційний розвиток.
III> 91432
759697 Главный филиал
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика : тези доп. IV Міжнар. наук-практ. конф., 3-4 квітня 2014 р., м. Луганськ / В.о. Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля; Гол. редкол. Т. С. Максимова; Редкол. С. К. Рамазанов, В. А. Рач, В. Г. Сумцов.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014.– 171 с.
300 пр. – На укр., рус. яз. : 10.00.
ББК У019.1-55я431 Марк.
ББК У521.23-55я431
-- 1. Маркетинг – Інноваційний розвиток.