Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку
Книга
Автор:
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези IV Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та мол. вчених, м. Луганськ, 24-25 квітня 2014 р.
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези IV Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та мол. вчених, м. Луганськ, 24-25 квітня 2014 р.
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 91663
760542 Главный филиал
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези IV Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та мол. вчених, м. Луганськ, 24-25 квітня 2014 р. / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля; Гол. редкол. Т. С. Максимова; Редкол. С. К. Рамазанов, В. А. Рач, В. Г. Сумцов, Р. А. Галгаш; Відп. за вип. Т. С. Максимова.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014.– 171 с.
300 пр. – На укр. яз. : 10.00.
ББК У521.23я431
-- 1. Маркетинг – Розвиток – Історія XXI ст. – Конференції.
III> 91663
760542 Главный филиал
Маркетинг XXI століття: проблеми та стратегії розвитку : тези IV Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та мол. вчених, м. Луганськ, 24-25 квітня 2014 р. / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля; Гол. редкол. Т. С. Максимова; Редкол. С. К. Рамазанов, В. А. Рач, В. Г. Сумцов, Р. А. Галгаш; Відп. за вип. Т. С. Максимова.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014.– 171 с.
300 пр. – На укр. яз. : 10.00.
ББК У521.23я431
-- 1. Маркетинг – Розвиток – Історія XXI ст. – Конференції.