Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дурняк, Богдан Васильович - Проектування реклами в мережі інтернет на основі її семантичного аналізу
Дурняк, Богдан Васильович - Проектування реклами в мережі інтернет на основі її семантичного аналізу
Книга
Автор: Дурняк, Богдан Васильович
Проектування реклами в мережі інтернет на основі її семантичного аналізу : монографія
Серія: Інформаційні технології
Видавництво: Українська академія друкарства, 2014 г.
ISBN 978-966-322-391-9
Автор: Дурняк, Богдан Васильович
Проектування реклами в мережі інтернет на основі її семантичного аналізу : монографія
Серія: Інформаційні технології
Видавництво: Українська академія друкарства, 2014 г.
ISBN 978-966-322-391-9
(UA) Книга
XIII> 63401
770696 Главный филиал
Дурняк, Богдан Васильович.
Проектування реклами в мережі інтернет на основі її семантичного аналізу : монографія / Богдан Васильович Дурняк, Ольга Юрій-Юстинівна Коростіль.– Львів : Українська академія друкарства, 2014.– 135 с.– (Інформаційні технології)
300 пр.– Бібліогр.: с. 127-135 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-322-391-9 : 11.00.
ББК Ч60-30
ББК з973.202
-- 1. Інтернет – Реклама – Проектування.
XIII> 63401
770696 Главный филиал
Дурняк, Богдан Васильович.
Проектування реклами в мережі інтернет на основі її семантичного аналізу : монографія / Богдан Васильович Дурняк, Ольга Юрій-Юстинівна Коростіль.– Львів : Українська академія друкарства, 2014.– 135 с.– (Інформаційні технології)
300 пр.– Бібліогр.: с. 127-135 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-322-391-9 : 11.00.
ББК Ч60-30
ББК з973.202
-- 1. Інтернет – Реклама – Проектування.