Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи
Книга
Автор:
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи
Видавництво: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015 г.
ISBN 978-966-305-068-3
Автор:
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи
Видавництво: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015 г.
ISBN 978-966-305-068-3
(UA) Книга
III> 95687
782267 Главный филиал
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи / Надія Голда, Оксана Міщук, Ольга Загородна, Ірина Спільник, Людмила Ковальчук, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя; За ред. Р. В. Федорович.– Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015.– 419 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-305-068-3 : 46.00.
ББК У521.23-183
-- 1. Глобалізація – Україна – Економічні питання. 2. Попит і пропозиція – Формування. 3. Ринок послуг – Україна – Маркетинг, стратегічний.
III> 95687
782267 Главный филиал
Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи / Надія Голда, Оксана Міщук, Ольга Загородна, Ірина Спільник, Людмила Ковальчук, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя; За ред. Р. В. Федорович.– Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015.– 419 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці тем . – На укр. яз.
ISBN 978-966-305-068-3 : 46.00.
ББК У521.23-183
-- 1. Глобалізація – Україна – Економічні питання. 2. Попит і пропозиція – Формування. 3. Ринок послуг – Україна – Маркетинг, стратегічний.