Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ільчук, Павло Григорович - Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприє...
Ільчук, Павло Григорович - Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприє...
Книга
Автор: Ільчук, Павло Григорович
Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприє... : монографія
Видавництво: Новий Світ-2000, 2015 г.
ISBN 978-966-418-285-7
Автор: Ільчук, Павло Григорович
Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприє... : монографія
Видавництво: Новий Світ-2000, 2015 г.
ISBN 978-966-418-285-7
(UA) Книга
III> 94259
790825 Главный филиал
Ільчук, Павло Григорович.
Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприємств : монографія / Павло Григорович Ільчук, Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : Новий Світ-2000, 2015.– 463 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 378-425 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-418-285-7 : 52.00.
ББК У9(4УКР)529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Україна – Маркетинг, стратегічний. 2. Підприємства – Україна – Інтернаціоналізація.
III> 94259
790825 Главный филиал
Ільчук, Павло Григорович.
Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприємств : монографія / Павло Григорович Ільчук, Нац. ун-т "Львівська політехніка".– Львів : Новий Світ-2000, 2015.– 463 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 378-425 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-418-285-7 : 52.00.
ББК У9(4УКР)529.0-521.23
-- 1. Підприємства – Україна – Маркетинг, стратегічний. 2. Підприємства – Україна – Інтернаціоналізація.