Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балабанова Людмила Веніамінівна - Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Балабанова Людмила Веніамінівна - Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Книга
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонДУЕТ, 2003 г.
ISBN 966-7634-65-5
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонДУЕТ, 2003 г.
ISBN 966-7634-65-5
(UA) Книга
III> 61442
587486 Главный филиал
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Олена Вікторівна Сардак; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонДУЕТ, 2003.– 149 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-7634-65-5 : 7.40.
ББК У542.10-861
-- 1. Ціна та ціноутворення. 2. Підприємства – Маркетинг.
III> 61442
587486 Главный филиал
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Олена Вікторівна Сардак; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонДУЕТ, 2003.– 149 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-7634-65-5 : 7.40.
ББК У542.10-861
-- 1. Ціна та ціноутворення. 2. Підприємства – Маркетинг.