Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
(UA) Книга
III> 100868
826243 Главный филиал
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2017 р., м. Умань / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроеколог. ун-т; Редкол. Ю. О. Нестерчук, О. Г. Пенькова, В. В. Зіновчук.– Умань : Сочінський М. М., 2017.– 128 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр. яз.
УДК 339.138(477)(06)
-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції.
III> 100868
826243 Главный филиал
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2017 р., м. Умань / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроеколог. ун-т; Редкол. Ю. О. Нестерчук, О. Г. Пенькова, В. В. Зіновчук.– Умань : Сочінський М. М., 2017.– 128 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр. яз.
УДК 339.138(477)(06)
-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції.