Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Реклама: інтеграція теорії та практики
Реклама: інтеграція теорії та практики
Книга
Автор:
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей XI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23 листопада 2017 р.
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-844-0
Автор:
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей XI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23 листопада 2017 р.
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-844-0
(UA) Книга
III> 102296
826665 Главный филиал
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей XI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23 листопада 2017 р. / Київ. нац. торг.-економ. ун-т; Відп. ред. Є. В. Ромат; Вступ. сл. А. А. Мазаракі.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017.– 173 с.
50 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., англ. яз.
ISBN 978-966-629-844-0.
УДК 659.1(06)
-- 1. Реклама – Конференції.
III> 102296
826665 Главный филиал
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей XI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23 листопада 2017 р. / Київ. нац. торг.-економ. ун-т; Відп. ред. Є. В. Ромат; Вступ. сл. А. А. Мазаракі.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017.– 173 с.
50 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., англ. яз.
ISBN 978-966-629-844-0.
УДК 659.1(06)
-- 1. Реклама – Конференції.