Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Романчук, Л. Д. - Моделювання стратегії маркетингових комунікацій курортно-рекреаційного підприємства
Романчук, Л. Д. - Моделювання стратегії маркетингових комунікацій курортно-рекреаційного підприємства
(UA) Статья
Романчук, Л. Д.
Моделювання стратегії маркетингових комунікацій курортно-рекреаційного підприємства / Л. Д. Романчук // Європейський вектор економічного розвитку.– 2017.– № 2 (23).– С. 72-77
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові комунікації. 2. курортно-рекреаційні послуги. 3. туристичні підприємства. 4. конкурентоспроможність послуг. 5. стратегічні моделі.
Романчук, Л. Д.
Моделювання стратегії маркетингових комунікацій курортно-рекреаційного підприємства / Л. Д. Романчук // Європейський вектор економічного розвитку.– 2017.– № 2 (23).– С. 72-77
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові комунікації. 2. курортно-рекреаційні послуги. 3. туристичні підприємства. 4. конкурентоспроможність послуг. 5. стратегічні моделі.